Frka? Ne brini!
Javi se kroz formu ispod i ekspresno ti odgovaramo na sva pitanja.
FAQ
Za kupnju ulaznica na UPAD-u, pregledajte naš popis nadolazećih događaja i odaberite onaj koji vas zanima. Zatim odaberite željenu poziciju (različite kategorije ulaznica), i količinu ulaznica te nastavite s naplatom. Morat ćete unijeti osnovne podatke i dovršiti proces plaćanja. Kada vaša kupnja bude potvrđena, ulaznicu/e ćete dobiti putem e-maila.
Prihvaćamo glavne kreditne i debitne kartice, uključujući Visa, MasterCard i American Express. Sve transakcije sigurno se obrađuju putem našeg sustava za plaćanje kako bi vaši osobni i financijski podaci bili zaštićeni.
Nakon dovršetka kupnje, ulaznice će biti poslane na e-mail adresu koju ste unijeli tijekom naplate. Ulaznice će sadržavati QR kod koji možete pokazati na ulazu u događaj, bilo na svom mobilnom uređaju ili kao ispisanu kopiju. Ulaznice također u svakom trenutku možete pronaći na svom korisničkom profilu.
Trenutno su sve prodaje konačne, i ne nudimo povrat novca ako ne možete prisustvovati događaju. Povrat novca je moguć samo ako je događaj otkazan ili značajno promijenjen (promjene datuma, vremena ili mjesta održavanja). U takvim slučajevima bit ćete obaviješteni putem e-maila s informacijama o tome kako dobiti povrat.
Ako imate bilo kakav problem s ulaznicom ili kupnjom, molimo vas da što prije kontaktirate našu korisničku podršku. Možete nas kontaktirati putem e-maila na info@upad.hr ili direktno kroz našu platformu; posjetite stranicu Pomoć i ispunite kontakt formu. Rado ćemo vam pomoći sa svim pitanjima i/ili poteškoćama.